Dôkaz, že technika neustále napreduje

Rift 2 je "nie je úplne redesign, ale my sme neustále iterácia na produkty a prototypy," povedal hovorca Facebook v komentároch k TechNewsWorld od Oculus VR Product Comms viesť Andrea Schubert.

virtualita
 
S Rift 2, Oculus "je v súlade s niektorými z trendov stanovených Vive – vnútorné-out sledovanie, prírastkové zlepšenie, a zamerať sa na pohodlie," poznamenal David MacQueen, výkonný riaditeľ stratégie stratégie pre strategické bezdrôtové mediálne služby.
 
Máme záujem vidieť pokračujúce zameranie na herný trh od samotného oznámenia – plus, samozrejme, skutočné spustenie je na GDC. Oculus, ako sa očakávalo, nahradil externý systém sledovania snímačov Rift integrovaným "vnútorným" systémom sledovania Oculus Insight, ktorý je základom pre samostatné slúchadlá Oculus Quest.
 
Oculus Insight zachytáva, sleduje a naviguje fyzické priestory v reálnom čase. Prekladá pohyby hráčov do VR bez ohľadu na to, akým smerom čelia. Slúchadlá Rift S majú päť snímačov, ktoré maximalizujú objem sledovania.
 
Regulátory Oculus Touch boli prepracované tak, aby umožňovali sledovanie v interiéri. Rift S a Quest zdieľajú rovnaký dizajn kontroléra, ktorý je určený pre sledovanie Oculus Insight.
 
Vplyv spoločnosti Lenovo
Spoločnosť Oculus / Facebook spolupracuje so spoločnosťou Lenovo na platforme Rift S. Konštrukčný tím spoločnosti Lenovo prispel k zvýšenému pohodliu, lepšiemu rozloženiu hmotnosti a lepšiemu blokovaniu svetla – čo je nevyhnutné, pretože systémy sledovania v interiéri majú v porovnaní s externými senzormi viac obmedzení, pokiaľ ide o prostredie osvetľovacie podmienky – a systém s jedným káblom.

realita
 
Hlavový popruh obieha hlavu používateľa ako halo. Nastavuje sa otáčaním otočného gombíka na zadnej strane, ktorý Oculus volá "fit wheel".
 
„Lenovo zvyčajne buduje vysoko kvalitné produkty za relatívne nízke ceny, čo je dôvod, prečo ich Disney, ktorý má veľmi kvalitné požiadavky, použil v minulosti pre svoje slúchadlá,“ poznamenal Rob Enderle, hlavný analytik skupiny Enderle.
 
"Jedným z veľkých problémov s prvými generáciami VR slúchadiel VR od spoločnosti HTC a Oculus bolo, že náklady na vstup, ktoré zahŕňali špičkový herný počítač, boli jednoducho príliš vysoké a ľudia by si toto riešenie nekupovali," povedal. TechNewsWorld.
 
"Tento krok by mal pomôcť predať viac slúchadiel a zvýšiť užívateľskú základňu, čím sa platforma stane atraktívnejšou pre vývojárov," povedal Enderle.
 
Rift S má rovnaký integrovaný audio systém ako Oculus Quest a Oculus Go. Má tiež konektor pre slúchadlá, ktorý prijíma slúchadlá rôznych výrobcov.
 
"Rift S je pre PC hráčov, ktorí chcú urobiť skok na VR a ktorí chcú najlepší grafický výkon a najväčšiu knižnicu," uviedol hovorca na Facebooku.

Ohodnoťte příspěvek